Социалната мрежа Facebook дава възможност да се свързвате с голям кръг от хора.
В тази връзка, ако използвате платформата за своето бизнес начинание, то тя наистина може да ви помогне.
Има обаче неща, които трябва да избягвате и такива, към които е хубаво да се придържате, споделят в блога Heyo Hub.
Представяме на вашето внимание пет действия в двете категории – „ДА, правя го“ и „НЕ, не трябва“.
ДА, правя го |
НЕ, не трябва |
1. Използвайте ангажиращи вниманието картинки и графики, не само текст |
1. Не бъдете егоцентрични |
2. Публикувайте кратки и „сладки“ съобщения |
2. Не заливайте стената си с новини |
3. Споделяйте информация, която предоставя добавена стойност за вашата аудитория |
3. Не се опитвайте да си спечелите внимание, като се опитвате да изглеждате готини |
4. Взимайте по внимание и другите, какво правят – тагове, харесвания, коментари и шервания |
4. Не се опитвайте да лъжете какви сте и какво правите – бъдете автентични |
5. Използвайте линкове, за да насочвате трафик към вашия сайт |
5. Не игнорирайте информацията, която Facebook събира специално за вашия бизнес |