С приключването на извънредното положение на 13 май 2020 г. се възстановяват и нормалните срокове за заплащане на фактури за консумирана електроенергия за битови клиенти на EVN България, съгласно действащите Общи условия.
Така фактурите на битовите клиенти на дружеството, издавани след 13 май 2020 г., ще имат отново стандартния 10 дни безлихвен период за плащане, последвани от още 10 дни, през които тече законната лихва за забава. След тези 20 дни компанията има право да пристъпи към предвидените от закона начини за събиране на вземанията.
Както и досега, всеки клиент може да заяви онлайн през www.evn.bg получаването на безплатен SMS или имейл при:
• издаване на фактура
• предстоящо прекъсване при пропуснат срок за плащане.
С приключването на извънредното положение компанията възстановява и дейността си по планови дейности по мрежата и енергийни съоръжения. Това включва и дейности свързани с временно преустановяване на захранването като присъединяване на нови клиенти, ремонтни и рехабилитационни дейности, метрологична проверка на средства за измерване и други.
Всички планирани дейности ще бъдат изпълнявани по начин, който да намали максимално времетраенето на прекъсванията за клиентите. Те ще се планират и по начин, който да отчита сутрешните образователни процеси, предвид все още протичащото онлайн обучение вкъщи.
Офисите на EVN продължават да функционират при спазване на санитарни и хигиенни норми. Компанията е предприела всички задължителни мерки за безопасност, както на клиентите, посещаващи сгради на компанията, така и на своите сътрудници.
EVN България предлага следните безкасови начини за плащане:
• Интернет страницата www.evn.bg през платформата „ЕVN Онлайн плюс“.
• Директен дебит
• Е-банкиране
• Epay.bg
• Transcard.bg
• Банкомат
• Всички кеш терминали в страната.