Brand Finance, една от водещите световни независими организации в областта на стратегическото консултиране и оценката на марките, обяви своите резултати за 2018 г. Според тях, Turkish Airlines е „най-ценият бранд“ на Турция във всички сектори. Националният превозвач получава отличието не за първи път, като така затвърждава лидерската си позиция в страната.
Коментирайки резултатите, Илкер Айджъ, председател на борда на директорите и изпълнителния комитет на Turkish Airlines, заяви: „Тази година, за пореден път, Turkish Airlines бе обявена за най-ценната турска марка във всички категории. Това е огромна чест за нас. Ще продължим да работим все така усилено, за да затвърдим и занапред репутацията си на най-голям посланик на Турция в световен мащаб.“
Brand Finance оценява хиляди марки чрез проучвания, фокусирани върху редица финансови и маркетинг фактори. Всяка година от 1996 г. насам, организацията обявява пред глобалната аудитория своите резултати и годишна класация, която е изградена на база силата на марките и критериите за тяхната стойност.
Основана през 1933 г. с флотилия от пет самолета, днес Turkish Airlines, член на Star Alliance, разполага с 326 пътнически и товарни самолета и полети до 303 дестинации по целия свят, от които 254 международни и 49 вътрешни линии.