Wizz Air, водещият авиопревозвач в България и една от най-бързо развиващите се авиокомпании в Европа, е най-добрата нискотарифна авиокомпания в България и най-предпочитаният избор на пътниците у нас. Двете престижни отличия бяха спечелени от авиокомпанията на Sky Awards 2018 по време на официална церемония миналата вечер в София.
Sky Awards са единствените авиационни награди в страната, целящи да отличат най-добрите авиокомпании, опериращи в България. Наградите се връчват всяка година на база на независима оценка от страна на експерти от индустрията и онлайн гласуване на потребителите.
Тази година Wizz Air получи отличия Sky Awards в две от най-оспорваните категории на конкурса: Sky Budget и Sky Favоrite, като наградата за най-добра нискотарифна авиокомпания в България бе спечелена с изключителен резултат от над 60% от гласовете.
Двете награди са признание за изключителната година на растеж на Wizz Air в България. Само за първите 11 месеца на 2018 г. над 2.8 милиона пътници са избрали WIZZ за своите пътувания до и от България, което е ръст от 17% в сравнение с 2017. Тази година Wizz Air добави 6 нови дестинации към своята обширна българска мрежа, сред които Малага, Атина, Лисабон, Ница, Виена и Ейлат, и стартира своята академия за пилоти Wizz Air Pilot Academy в България.
Към момента Wizz Air има осем самолета, базирани в България – седем в София и един във Варна, и екип от над 300 местни служители, ориентирани към клиенти. Със своята обширна мрежа от 43 маршрута от три български летища – София, Варна и Бургас, и с дейността си авиокомпанията е подкрепила индиректно откриването на повече от 1800* работни места в свързаните с нея индустрии у нас през 2018 г.
Андрас Радо, мениджър Корпоративни комуникации на Wizz Air, коментира: „Изключително сме горди, че за поредна година печелим две награди Sky Awards в най-конкурентните категории: Sky Budget и Sky Favorite. 2018 е една от най-вълнуващите години в нашата история и ние сме супер щастливи, че нашите усилия са високо оценени както от авиационните експерти, така и от българските ни клиенти. Конкуренцията на авиационния пазар в България е ожесточена, затова се радваме, че Wizz Air продължава да бъде лидер на пазара и да бъде най-предпочитаната авиокомпания от над 2.8 милиона пътници, пътували до и от България с Wizz Air през първите единадесет месеца на 2018 г. Искам да благодаря на всички наши български клиенти, че продължават да избират Wizz Air, като с нетърпение очакваме да ги видим на борда на полетите ни и през 2019 г. Нашият местен екипаж ще ги посрещне с усмивка.“
*ACI предполага откриването на 750 работни места на всеки 1 милион превозени пътници годишно.