Apple остава най-популярната марка сред американските тийнейджъри, що се отнася до смартфони и таблети, сочи проучване на анализаторите от Piper Jaffray, цитирано от iNews.bg.
Близо половината от анкетираните (48%) вече притежават iPhone, a 62% планират да си купят нов смартфон от серията.
При конкурентните смартфони, едва 23% искат да притежават телефон с операционна система Android. Това обаче е лек прогрес, защото през миналата година процентите са били 22. Само 5% смятат, че Windows Phone е най-добрият избор за тях, а на BlackBerry залагат скромните 2%.
51% от тийнейджърите вече притежават таблет, като 68% от тези таблети са моделите от серията iPad.
"Вярваме, че въпреки пазарния възход на конкурентните продукти и по-конкретно тези на Samsung, Apple запазва непоклатими позиции сред тийнейджърите" пише главният анализатор на Piper Jaffray Джийн Мънстър.