Туристическата търсачка Skyscanner е провела проучване сред 400 човека, ангажирани на работа в хотели по цял свят, за да направят кратък лист на най-неразбираемите и откровено ексцентрични оплаквания на гости.
Проучването продължава с причините да не бъдете доволни от престоя си в луксозен хотел, които обаче ще останат неразбираеми за останалите са: чаршафите са прекалено бели, сладоледът е ужасно студен, банята е по-голяма от необходимото и… не се предлагат пържоли във вегетарианско меню.
Анкетата цитира гост, който подал оплакване на рецепция, че собствената му приятелка хърка прекалено силно и нарушава съня му. Друг гост настоял да му се възстанови пълната сума, тъй като кучето му имало изключително нещастен престой в съответния хотел.
Представител на администрацията на хотел Mayfair в Лондон останал напълно шокиран при оплакването на клиент, че стаята няма изглед към океана.
На странните оплаквания изобщо не отстъпват и странните желания, като например – мъртва мишка, супа от крокодил, вана пълна с мед и 15 краставици на ден.
Дали това е странен маркетингов трик от страна на хотелите или наистина гостите понякога се увличат в това да получат всичко, уверете се сами:
Tоп 10 Най-странни оплаквания в хотели
„Завивките са прекалено бели!“
„Морето е доста синьо!“
„Сладоледът ми е студен!“
„Банята е по-голяма от необходимото“
„Гостът на хотела ви в моето легло хърка прекалено силно“
„Кучето ми си изкара ужасно!“
„Стаята ми няма гледка към океана“ (В Лондон)
„Няма пържола във вегетарианското меню...“
„Сервитьорът е прекалено красив!“
„Майката на младоженеца не беше настанена в апартамента за младоженци!!!“