Facebook пусна бутон „Дари“ за всички неправителствени организации, които използват страници и рекламни линкове в най-голямата социална мрежа, съобщават от Mashable.
Още през 2013 г. Facebook представи бутона „Дари“, но той беше пуснат само за отбрани неправителствени организации, които са нейни партньори, включително УНИЦЕФ, Червения кръст и DonorosChoose.org.
“Всеки ден хората използват Facebook, за да повишават осведомеността за дадени каузи или да ги подкрепят и да карат други да правят същото. Ние сме вдъхновени от това колко добро идва от тези връзки, така че добавихме бутон „Дари сега“ в Страниците и рекламните линкове, за да направим връзките по-лесни от всякога“, заявява представител на най-голямата световна мрежа пред Mashable.
Бутонът „Дари“ е положителна стъпка напред за организациите с нестопанска цел, които живеят от благотворителни дарения.
В сравнение с другите подобни бутони, въведени миналата година, включително „Резервирай сега“ и „Пазарувай сега“, бутонът „Дари“ насочва потребителите към сайтове извън социалната мрежа. Това е промяна спрямо предишния бутон „Дари“, който прехвърляше към екран вътре в социалната мрежа, изискващ плащане.
Не е ясно защо Facebook е направила промяната, но е възможно да е, защото част от потребителите са по-предпазливи, когато става дума да дадат на платформата номера на кредитната си карта или информация за акаунта си в PayPal.