Към настоящия момент са извършени над 720 проверки по морските курорти, констатирани са близо 90 нарушения в рамките на ежегодната кампания “Лято” на Комисията за защита на потребителите. Проверени са места аз настаняване, хранене и развлечение. Това заяви пред БНТ Ангел Джалев, заместник-председател на КЗП.
Най-честите нарушения са за липса на категоризация или нелоялно представена информация.
“Административният капацитет не е особено голям, работи се доста интензивно, особено в разгара на летния сезон, усилията ни са по морските курорти, за да може българските граждани да имат спокойствие, че предоставяните им услуги отговарят на съответните изисквания. Работим в много добра координация с другите институции”, каза Джалев.
По думите му потребителите са все по-активни в подаването на жалби към КЗП. Гражданите не бива да бъдат пасивни, призова той.