Първа инвестиционна банка започна кампания под наименованието "Антистрес" в отговор на загриженост от страна на клиентите след въвеждане на допълнението в Закона за банките от 22.10.2006 г.:
Чл. 42 (1) (Изм. – ДВ, бр.68 от 2006) Когато кредитът или вноски по него не бъдат издължени на договорените дати на плащане, както и когато кредитът бъде обявен за предсрочно изискуем поради не плащане в срок на една или повече вноски, банката има право да получи изпълнителен лист по извлечение от сметка за цялата сума.
Нестандартната кампания бе предизвикана от опасението на хората, че банките ще вземат жилищата им при една неплатена вноска по кредита. Целта на ПИБ е да изясни правната ситуация и да обясни, че не е заинтересована да вземе имотите на клиентите с просрочени плащания. Напротив, банката иска за запази отношенията си с клиентите, като им предложи алтернативи за решение на проблем, ако възникне такъв, при изплащането на ипотечния заем.
Основната визия на кампанията е шишенце с витамини, на чийто етикет ПИБ представя благотворните ефекти, които биха последвали, ако клиентът се възползва от предложението на банката.