Музика ще звучи през целия ден на столичния булевард "Витоша" утре (8 ноември).
Акцията е част от кампания на дружеството за колективно управление на сродни права в музиката ПРОФОН, която цели да демонстрира силата на музиката три последователни петъка през ноември.
Акцията е правена досега само в Токио, като е доказано, че музиката променя бизнес средата.
Според специалисти музиката е съществена част от маркетинга и стратегията на всяка успешна фирма – от озвучаването на рекламите до начина, по който са посрещани клиентите и мотивирани служителите.
В магазините на една от водещите марки за спортни стоки в света има специални DJ пултове, на които се миксира музика, подходяща за типа стоки, които се продават. Първите отчетени резултати сочат, че продажбите се вдигат с 20%.
ПРОФОН разработва проект, в който ще консултира различните типове бизнеси и конкретните обществени заведения какъв тип музика е най-подходящ за тях, като ще им осигурява и възможност за конкретни плейлисти.