“Д-р Бранд” ще рекламира родните туристически дестинации

09.02.2014 | 15:35
по статията работи: Елица Елефтерова
Агенцията е спечелила обществена поръчка за 2 млн. лв.
“Д-р Бранд” ще рекламира родните туристически дестинации

Агенцията “Д-р Бранд” е спечелила обществена поръчка за реклама на родните туристически дестинации на стойност 2 млн. лв., организирана от министерството на икономиката.

С парите агенцията трябва да направи рекламна стратегия на страната ни за вътрешния пазар. Дружеството ще заснеме предаване за национална тв медия и рекламни спотове, които да вървят по още три телевизии, съобщава в. "Труд".

Зам.-министърът на икономиката с ресор туризъм Бранимир Ботев коментира вчера, че процедурата за обществената поръчка не е стартирала от него, а още през 2011 г. При отсяването на компаниите всички 17 членове на комисията единодушно са се подписали под “Д-р Бранд”.

“Тя не е класирана първа по креативност, но е победила с доста по-ниска цена. “Д-р Бранд” е предложила с около 330 000 лева по-малко от фирмата, класирана на следващо място”, обясни Ботев.

“Д-р Бранд” бе единствената компания, която участва самостоятелно, а не като част от консорциум в конкурса. Това означава, че покриваме изискванията за реализиран оборот от над 2 млн. лв. и екип от ключови специалисти”, коментираха от агенцията

Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 05.12   1492 г. – Христофор Колумб става първият европеец, който стъпва на остров Испаньола (днес Хаити и Доминиканска република). 1848 г. – Калифорнийска златна...