Двойно по-дълъг срок за заплащане на месечните фактури, издадени през януари и февруари, дава "М-Тел" на своите клиенти. С вече удължения с една седмица срок клиетите ще имат общо 28 дни за плащане.
В началото на месец септември Мобилтел премина към нова система за обслужване на клиенти и бе нужно време, докато тя заработи в пълния си капацитет. Забавянето на част от месечните фактури се наложи заради системни проверки на качеството на няколко нива от различни експерти, преди да бъдат издадени.
Потреблението се отчита ежедневно, така че М-Тел разполага с реални данни за него. Прехвърлянето на данните към новата билинг система е това, което се подлага на проверки.
Почти всички фактури от графика за януари са вече издадени и се изпращат към потребителите. През февруари компанията влиза в обичайния график на издаване, става ясно от информацията на първия мобилен оператор.