Apple ще ни спестява телевизионната реклама

16.07.2013 | 09:30
по статията работи: Георги Георгиев
Компанията работи в върху технология, с която ще пропускаме рекламните блокове
Apple ще ни спестява телевизионната реклама

Американската технологична компания Apple се опитва да убеди доставчиците на кабелна телевизия в САЩ да въведат нова технология, която ще позволи на потребителите да избягват на рекламните блокове по телевизията. Това съобщават неназовани източници, цитирани от бившия технологичен редактор на „Уолстрийт джърнъл“ Джесика Лесин.

Първоначално новата функционалност ще се предлага като специална услуга за собствениците на Apple TV, която ще може да се отключи срещу допълнително заплащане, се казва в непотвърдената информация.

Това е възможно технически, тъй като за момента сет-топ устройствата на Apple TV остават ограничени предимно до предварително записано съдържание, вместо да предават каналите на живо. Очакванията са обаче това да се промени и компанията от Купертино да увеличи стрийминг съдържанието.

Apple не е първата, която предлага на потребителите да премахнат телевизионните реклами. Компаниите производители на дигиталните видео системи TiVo и ReplayTV предлагат тази функционалност на потребителите си от над десетилетие.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....