През 2009, продажбите на германския химически гигант BASF отбелязаха спад с 19% до 50.7 млрд. евро. Всички сегменти на компанията записват по-ниски продажби, с изключение на "Технологични продукти" и "Агрохимикали", съобщават от компанията. Приходите от дейността преди облагане с данъци (EBIT) намаляват с 29% до общо 4.9 млрд. евро.
Въпреки това от BASF очакват значително по-добра 2010 година. Причината е ръстът, наблюдаван у повечето клиенти на компанията при това от водещи сектори, като автомобилостроенето, електроника и информационни технологии.
Като цяло обаче икономическата обстановка остава нестабилна, отчитат от компанията и допълват, че ще продължат да прилагат стриктно програмите си за ефективност и преструктуриране.