DHL срещу климатичните промени*

22.12.2008 | 16:59
по статията работи: Лили Бончева
Програмата GoGreen на DHL е призната от Climate Counts за най - ефективната инициатива, предприета от бизнес компания срещу климатичните промени

Международната компания, оперираща в областта на експресните и логистичните услуги DHL поведе класацията на Climate Counts, публикувана на 14 декември 2008 г., за най-ефективна екологична корпоративна стратегия за 2008 г. с 67 от 100 възможни точки, съобщиха от компанията.

Climate Counts е организация с идеална цел, работеща в сътрудничество с Clean Air-Cool Planet. Тяхната цел е да обединят потребителите и компаниите в борбата срещу глобалните климатични промени, оценявайки ги на база техните усилия да измерят, редуцират и отчетат своето въздействие върху климата.

„В България Go Green инициативата започва през 2009 г. С нея Ди Ейч Ел Експрес България дава възможност на своите клиенти да допринесат за намаляването на CO2 емисиите на планетата, като ползват услугите на компанията”, поясни Снежина Казакова, търговски директор на фирмата.

Тази година DHL International бяха отличени благодарение на усилията за подобрение на дейностите, свързани с измерване на вредното въздействие, залагането на по-сериозни цели за редуциране на това въздействие, отчитането на нивата на редукция и заемането на все по-категорична позиция в полза на положителните практики, касаещи климатичните промени.

Climate Counts оценява компаниите на база 22 критерия в четири основни категории - измерване на въздействието, редукция, позиция и отчитане. DHL беше отличена за приключване на измерванията на въздействието си върху глобалното затопляне, започнали още през 2001 г. Беше обърнато особено внимание на способността на DHL да залага ясни и категорични цели, свързани с редуциране на емисиите на CO2, инвестициите й във възобновяема енергия, програмите за ефективност, както и предлагането на продукти, компенсиращи газовите емисии, причинени от товарния транспорт. Също беше отдадено дължимото на програмите за повишаване на чувствителността на служителите на DHL към климатичните проблеми, както и на предоставянето на детайлна информация на обществото от страна на DHL, популяризираща усилията на компанията за предотвратяване на глобалното затопляне.

Повече за програмата GoGreen: www.dpwn.com

Повече за Climate Counts и класацията : www.climatecounts.org


* Новина на партньор на Econ.bg
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 30.12   1699 г. – С указ на цар Петър I в Русия е въведено летоброенето от Рождество Христово. 1703 г. – При земетресение в Токио загиват около 37 хил. души. 1853 г....