Facebook започна тестове на нова мобилна функционалност, която пуска рекламните видеоклипове автоматично в момента, в който потребителят скролне надолу през новинарския фийд на смартфона или таблета си.
Самите клипове ще се включват в момента, в който се появят на екрана, като потребителите ще могат да ги преглеждат в самия News Feed, без да им се налага да кликват върху тях или да ги отварят.
Добрата новина тук е, че всяко видео ще тръгва без пуснат звук, който ще може да бъде активиран с натискане върху него. Другата добра новина е, че това новата функционалност ще бъде прилагана единствено към клипове, качени от отделни потребители, музиканти и групи. С други думи там няма да има рекламни видеа от страниците на марки.
За момента тази функционалност ще бъде изпробвана върху малка група от произволно избрани потребители, като клиповете ще тръгват автоматично, единствено ако са били качени директно във Facebook, а не са били вградени от други сайтове като YouTube. По този начин от гиганта се надяват да поощрят потребителите да гледат повече видео съдържание и същевременно да не прекъсват процеса на скролиране.
Засега няма информация кога тази функция ще бъде пусната за всички потребители и дали тя ще стане достъпна за десктоп платформата на Facebook.