Българският телеком Globul днес подписа 3-годишен спонсорски договор с английския футболен гранд "Манчестър Юнайтед".
Чрез своята мрежа операторът ще предоставя достъп до ексклузивни новини, интервюта, специални предложения и всякакво друго съдържание на феновете на отбора, гласи една от основните точки в споразумението между българската компания и действащия английски шампион по футбол.
Според търговския директор на "Манчестър Юнайтед" Ричард Арнолд партньорството с Globul ще даде шанс на английския клуб да поддържа пряк контакт с 53 млн. европейски фенове на Юнайтед.
От 8 февруари Globul ще предложи и своите специални абонаментни програми Globul United, които освен включени минути, SMS, MMS и трафик за мобилен интернет, ще предложат и достъп до богато мобилно съдържание, свързано с "Манчестър Юнайтед". Клиентите на Globul, които сключат своя договор за програма Globul United до 22 февруари, ще могат да спечелят билет за мач на отбора.
Освен това Globul и "Манчестър Юнайтед" ще разработят промоционален микросайт на български и английски език - специално за българските привърженици на английския гранд. Globul ще предложи на своите абонати различни промоции и наградни игри, чрез които феновете на "Манчестър Юнайтед" в България ще могат да спечелят билети за мачове на отбора на "Олд Трафорд", оригинални сувенири на отбора и др.ю
Освен това логото на българската компания ще бъде сложено на фланелките на тима.
Договорът беше подписан днес в присъствието на мениджъра на тима сър Алекс Фъргюсън.
С новия контракт Globul се нарежда до световноизвестни имена, които спонсорират "Манчестър Юнайтед" – Nike, AON, DHL, Audi, Smirnoff, Epson, Thomas Cook и други.