Технологичната корпорация Google направи промяна в корпоративното си лого през изминалия уикенд, информира „Бизнес Инсайдър“.
Като най-скъпия световен бранд Google не би трябвало да експериментира с новости, особено в логото си, смятат експерти. Припомняме, че Американската интернет и софтуерна корпорация надмина миналогодишния победител Apple в класацията на Millward Brown Brandz Top 100 Most Valuable Global Brands. Стойността на Google се повиши с 40% и достигна 159 млрд. доларa, a тази на Apple спадна с 20% в сравнение с миналата година и е под 148 млрд. долара.
Малко вероятно е обаче да сте забелязали новостта в изписаното изображение, което виждаме всеки ден в мрежата. Преди да разкрием каква е промяната обаче, ви даваме шанс сами да я откриете.
Старото лого:
Новото лого:
Ако все още се чудите какво е различното, вие сте като всички останали. Промяната в подредбата на буквите е толкова незабележима, че не би направила впечатление на никого. Всъщност, буквите „g“ и „l“ са преместени с 1 пиксел, „за да изглеждат по-добре“.
Следното изображение ще ви разясни всичко: