Китайската интернет компания Tencent ще пусне в страната популярната игра Candy Crush в партньорство с фирмата създател на играта King Digital Entertainment. За Tencent този ход ще помогне на компанията да привлече повече потребители към останалите онлайн и мобилните услуги, които предлага.
Версията на играта ще бъде достъпна до края на годината за потребителите в азиатската страна, ползващи Tencent's Mobile QQ и Weixin Game Centers.
Китайската държава има най-много интернет потребители в света. Според проучване на Internet Network Information Centre техният брой е 618 млн. за края на 2013г. Tencent се бори за пазарен дял с Alibaba Group, която се очаква да пусне в продажба дялове на американската борса по-късно тази година.
Партньорството е с Tencent се разшири присъствието на компанията King Digital Entertainment в Азия. Припомняме, че тя вече пусна играта Candy Crush в Япония и Южна Корея миналата година. Портфолиото на британският гигант включва повече от 180 игри, но само някой са популярни сред потребителите.
Отличници в това отношение са Candy Crush Saga, Pet Rescue Saga и Farm Heroes Saga. Проходите от тях се равняват на 95% от печалбата за последното тримесечие на 2013г.
Припомняме, че през март производителят на мобилни игри King Digital пусна на борсата акции, чиято цена падна с над 15 % през първия ден на продажбата им.
Очаква се в началото на следващия месец британската компания да публикува финансовите си резултати за първото тримесечие на 2014г.