Американският производител на мобилни телефони Motorola се подигра с дефекта на новите iPhone 4 устройства, за които Apple пусна панели от гума и стъкло.
"Нашите апарати не се нуждаят от якета", гласи рекламата на телефоните Droid X на Motorola, с която компанията се подигра на проблемите с антената на iPhone 4, чийто сигнал прекъсва постоянно.
"В Motorola вярваме, че клиентите не бива да обличат телефоните си с гума, за да работят както трябва. Моделът ни Ви позволява да държите телефона си както пожелаете и с него можете да провеждате разговори с кристален звук, без да обличате устройството в яке", продължава рекламата на американската фирма, цитирани от БГНЕС, която се позовава на информация на AFP.
Американската компания не е първата, която взе на подбив проблемите на новото устройство на Apple. Преди това от Nokia пуснаха реклама, според която апаратите на компанията "може да се държат както си поискате", пише сайтът Morningcity.com.
Въпреки всичко, проблемите с антената изглежда не вредят особено на продажбите на iphone 4. От края на юни досега Apple е успяла да продаде повече от 3 млн. от новите устройство, които се предлагат във Великобритания, Франция, Германия, Япония и САЩ.