По-добро от очакваното представяне през първото тримесечие на годината, отчете Nestle. Стойността на продажбите на компанията вече достига 26,3 млрд. швейцарски франка. Ръстът е от 4,4%, се вижда от финансовите отчети на Nestle.
Истински бум предизвика капсулираното кафе Nespresso, което записа ръст на продажбите от 20 на сто през този период. Добро представяне записват и млечните продукти и продажбите на сладолед на компанията.
Данните показват още сериозен ръст на продажбите на развиващите се пазари. Търсенето на стоките на Nestle в Азия, Африка и Океания се увеличава. Обемът на продажбите надхвърли 4 млрд. франка или ръст от малко над 10 на сто.
Добро е представянето и в Източна Европа, Полша и Украйна. Като цяло продажбите в зона Европа са на стойност 5,3 млрд. франка или ръст от 3,4%, допълват от компанията.
Продажбите на пазарите в Северна и Южна Америка пък отчитат ръст от 5 на сто до обща стойност от 7,6 млрд. франка.