Oткриха система за управление на опашките в НАП-Силистра

02.06.2008 | 14:54
по статията работи: Апостол Апостолов
Системата извежда и информация за предоставянето на услуги за всяко работно място
Oткриха система за управление на опашките в НАП-Силистра

Днес в Силистра министърът на държавната администрация и административната реформа Николай Василев и Димитър Димитров, директор на Териториалната дирекция на Националната агенция за приходите в Силистра, откриха система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти в офиса на Агенцията в града.

Въвеждането на системата се реализира по проект на Министерството на държавната администрация и административната реформа (МДААР), в който са включени общо 26 офиса на НАП, 12 офиса на Дирекция "Документи за самоличност" към МВР и 1 офис на КАТ. Градовете на обектите може да видите тук.

Изпълнител на проекта е фирма "Моникомп България" ЕООД. Договорът, на обща стойност 914 395 лв. без ДДС, беше подписан през декември 2007 г., съобщиха от МДААР.

Системите за обслужване на чакащи клиенти съдържат: клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; екрани на всяко гише; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване. В създадената зона за клиенти са монтирани устройства, които информират потребителите за предлаганите услуги, за времето за чакане и обслужване, насочват към съответното гише. Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и др.

При откриването на системата министър Василев направи демонстрация като избра от клиентския терминал услугата за предоставяне на удостоверение за здравноосигурителния му статус.

Системата е полезна и за ръководителите на съответните администрации, предоставяйки статистическа информация, важна при взимането на решения за подобряване на организацията на работа като: време за обслужване, брой обслужвани клиенти, интензивност на обслужване, пиково време за обслужване, средно време на обслужване и на изчакване, брой работни места, предлагащи дадена услуга и др.

Системата извежда и информация за предоставянето на услуги за всяко работно място и дава предупреждение за достигане на критични точки на функционалност, което дава възможност за бърза реакция – отваряне на допълнителни гишета за обслужване, удължаване на работното време и пр. Снимка: в. "Капитал"
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 27.11   176 г. – Марк Аврелий назначава сина си Комод за съимператор, с което прекъсва системата на осиновените императори в Римската империя. 1095 г. – Папа Урбан II...