Twitter задмина Facebook като социалната мрежа с най-голямо влияние сред тинейджърите. Това сочи последният полугодишен доклад на Piper Jaffray за разпространението на социалната мрежа сред младите хора, информира „Бизнес инсайдър“.
Данните сочат, че Twitter е новият крал за тинейджърите, като 26% от тях твърдят, че за тях това е най-важният социален сайт. На второ място е Facebook, който е отбелязал срив от 42 на 23%.
Социалната мрежа за микроблогове едва ли ще запази за дълго водачеството си, тъй като скоро вероятно ще бъде задмината от Instagram – притежаваната от Facebook социална услуга за споделяне на снимки. В момента тя се радва на 23% тинейджърско одобрение – скок от 12-те процента отпреди година.
Това развитие на пазара показва, че от Facebook са проявили значителна далновидност, закупувайки Instagram като услуга, с която да задържат млатите си потребители, които са привлечени от конкурентните и по-прости за използване мрежи.