Интернет компанията Yahoo ще обяви обновената си система за рекламно търсене в глобалната мрежа по-късно днес.
Целта на компанията е да достигне лидера в тази област Google. Новият софтуер на Yahoo има за цел да позволи на рекламодателите да намират по-точно потенциалните си клиенти чрез думите, изписвани в прозорчето за търсене.
"Причината, поради която въвеждаме системата е осъзнаването на факта как работят рекламите", обясниха от Yahoo. Според анализаторите компанията се опитва да догони технологията на Google. "Това е нещо, което индустрията чака от дълго време", каза Пол Кели специалист по реклама в агенция Карат Фюжън в Сан Фрациско.
Новият продукт на Yahoo дава възможност на рекламиращите да пресметнат на момента колко ще им струва привличането на нови клиенти.
Софтуерът ще стартира днес, но ще започне да функционира напълно до есента.
Според последните статистически данни, търсачката на Yahoo има едва 27% дял от пазара, докато Google води убедително с 42%. 13% притежава продуктът на Майкрософт MSN, 6% - Ask. /ВВС /Източник: БГНЕС