eBay навлиза на рекламния пазар в Интернет чрез системата eBay AdContext

12.06.2006 | 17:02
по статията работи: econ.bg
eBay настоява, че новата eBay AdContext не е конкурент на Google

Онлайн акционерът eBay е на път да навлезе на рекламния пазар в Интернет, използвайки система, подобна на Google AdSense. Tя разпознава ключови думи на уебстраници и "поднася" реклами с линк към уебсайтове, чието съдържание отговаря на търсенето, съобщава itwire.com.au.

Системата на eBay се казва eBay AdContext и работи по сходен начин, като "поднася" реклами на партньорски уебсайтове, които водят до аукциони на eBay.

eBay настоява, че новата eBay AdContext не е конкурент на Google. Според анализатори на индустрията обаче, трябва да се отбележат две неща. Първо, в интерес и на двете компании е да бъдат "мили" една към друга, тъй като eBay вероятно е най-големият рекламодател в Google, докато eBay получава голям процент от трафика чрез Google. На второ място, трансформация на eBay AdContext в универсална context-базирана рекламна система за рекламодатели в Интернет в пряка конкуренция с Google AdSense би била много лесно постижима.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 08.01   1198 г. – Инокентий III става римски папа. 1598 г. – Евреите са прогонени от Република Генуа. 1815 г. – Британско-американска война: Американските сили...