Акциите на Twitter достигнаха най-ниското си ниво, откакто компанията излезе на борсата за първи път през ноември миналата година. Ценните книжа на компанията спаднаха с 11%, информира „Би Би Си“.
Цената падна под тази при първоначалното им предлагане на борсата, когато една акция бе търгувана за 38,80 долара.
Компанията отчете и по-малко потребители от очакваното. Броят на активните юзъри за първото тримесечие на 2014 г. е 255 млн. души. Отчетено е увеличение с 5,8 % в сравнение с предишното тримесечие, но ръстът е по-малък от очакваното.
Социалната мрежа отчете нетна загуба от 132 млн. долара за последното тримесечие. Приходите за същия периода са 250 млн. долара, 226 млн. от които идват от реклама.
Главният изпълнителен директор на компанията Дик Костело коментира, че увеличението на приходите се дължи на нарасналия брой на потребителите. По думите му софтуерът за управление на рекламата MoPub е помогнал на Twitter да достигне до повече от 1 млрд. iOS и Android потребители всеки месец.