Yahoo Inc., най-голямата световна Интернет компания, представи във вторник разочароващи резултати, отразяващи слабото търсене на реклама и високите оперативни разходи. Акциите на компанията загубиха 13% от пазарната си стойност заради по-слабите от очакваните предварително печалби, съобщи Reuters.
През миналото тримесечие акциите на Yahoo достигнаха печалби в размер на 16 цента на акция, което е повече от миналогодишните 13 цента, но е под средната очаквана на Уол Стрийт печалба от 17 цента.
След като Yahoo обяви резултатите си, акциите на другите Интернет компании паднаха – съответно – Google с 3,3%, eBay Inc. с 4,6%, Amazon.com Inc. с 3% и китайската Baidu.com Inc. с 3%.
Чистите приходи на Yahoo се увеличиха с 83% до $683 млн., или 46 цента на акция, докато преди година бяха $373 млн. или 25 цента на акция.