Асоциацията на рекламодателите регистрира изключителен интерес към студентската награда в конкурса BAAwards’2018

09.07.2018 | 15:35
по статията работи: econ.bg
Срокът за кандидатстване за студентска награда се удължава до 17 юли 2018 година, броят на подаваните проекти се увеличава до 6 от университет
Асоциацията на рекламодателите регистрира изключителен интерес към студентската награда в конкурса BAAwards’2018
Снимка: БГНЕС

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) стартира преди месец петото издание на конкурса BAAwards. В него се отличават рекламодатели с най-добрите и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година. Мотото на BAAwards’2018 е „БАРкод на успеха“, с което организаторите изразяват идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и успяват да намерят точния ключ към техните нужди и потребности.

За първи път BAAwards отвори врати и за студентски проекти, като учреди нова награда - за студентски екип. Проектите са на тема „Пускане на пазара на  нов брандиран продукт  или услуга в  съществуваща категория“ в един от следните бизнес сектори

Храни, вода и безалкохолни напитки

Бира и сайдер

Нехранителни бързооборотни стоки (почистващи, козметика)

Лекарства без рецепта

Автомобили

Телекомуникации

Банки и небанкови финансови услуги

Търговски вериги

„В процеса на получаване на проекти дойде обратна връзка от някои ВУЗ за много голям интерес и сериозно затруднение да се изберат само три проекта от университет (каквото беше сегашното изискване на регламента). Изразена беше и молба за удължаване на срока за подаване на заявките“ – каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

За да изпълни основната цел на конкурса - генериране и разпространение на ноу-хау в маркетинговите комуникации, да уважи труда на студентските екипи и техните преподаватели, и да се улесни процеса на качване на заявки в конкурса, БАР обявява промени в регламента за студентска награда: максималният брой разработки, които могат да бъдат изпращани от университет се увеличава от 3 на 6, а срока за подаването им се удължава до 17 юли (вторник).

Така ако ВУЗ преценят, че имат повече от три проекта, които заслужават да бъдат представени в конкурса - могат да ги изпратят до 17 юли (общо до 6 от университет).

Българска асоциация на рекламодателите (БАР) е  учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в рекламата, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.

Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.

Добрият маркетолог умее да разшифрова кода на пазара и на потребителските нагласи, за да избере най-ефективните подходи, които водят до успех. БАР отличава екипите, които успяват да разшифроват пазарните тенденции и потребителски нагласи и да ги превърнат в успешни кампании, белязани с “Баркод на успеха“- слоганът на BAAwards 2018.

Повече информация за организацията може да намерите на: https://www.baa.bg/

Лице за контакт: Иглика Кънчева, office@bgsmart.com

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...