Електронна продуктова база, насочена към малкия и средния бизнес, ще представи Българската търговско-промишлена палата (БТПП) на Пловдивския панаир на 26 септември.
Проектът с работно име TradeNet е изработен от израелската компания „Полигон груп". Фирмите, които се включат в портала EcomGrid, ще получат възможност за пряк достъп до международните пазари, реклама на продуктите им и директна връзка с други фирми с цел създаване на партньорски отношения.
БТПП ще осигури обслужване на фирмите за включването им в портала, чрез пакет от услуги, който ще включва: въвеждане на данни за фирмен профил от оператор на Палатата, описание на продуктите/услугите; заснемането им; данни за вида, начина и габаритите на опаковката; превод на информацията на английски език.
В момента е готова тестова версия на портала. Палатата предварително е включила в него базова информация за 6475 фирми (наименование, адрес, комуникации, бизнес-дейност), съобщават от БТПП.
До края на 2011 г. регистрацията в портала е безплатна. След влизане в действие на окончателната му версия, услугите ще се предоставят на абонаментен принцип. За членовете на БТПП са предвидени отстъпки от цената: 10% за асоциираните членове и за членовете на GS1 България и 20% - за преките членове на Палатата.