Предвижда се приемане на “Харта на клиента", чиито постулати да се спазват от всички общински служители в Бургас. Това стана ясно в Бургас по време на проведено обучение за обществени посредници.
Темата на обучението е: “
Технологии за открито управление с гражданите на местно ниво". Организатор на срещата е Институтът “Отворено общество". Домакин на мероприятието е общественият
посредник в Бургас Таню Атанасов.
В дискусията се включиха още негови колеги от страната, председателят на Административен съд-Бургас Атанас Вълков, главният секретар на Областна администрация-Бургас Силвия Иванова, ръководителят на
обучителния модул за омбудсманите Боян Захариев и кметът Димитър Николов
Основните фундаменти, върху които стъпва документът, са бързото, компетентно и ефикасно административно обслужване, лесният достъп до информация, добре осведомени и отзивчиви общински служители,
приятна атмосфера в общинските фронтофиси.
“Работата на общинската администрация в Бургас се подобрява с всеки изминал ден", смята Димитър Николов пред гостите на града. Според него важен фактор в развитието на този оздравителен процес е и
Таню Атанасов.