България все по-силно се профилира като ол инклузив дестинация

17.09.2016 | 14:35
по статията работи: econ.bg
Прогнозите ни показват, че ще посрещнем между 4.8 и 5 млн. чуждестранни туристи през този летен сезон, което ще бъде рекорд, каза Ангелкова
България все по-силно се профилира като ол инклузив дестинация
Снимка: БГНЕС

България все по-силно се профилира като ол инклузив дестинация - над 85% от клиентите, доведени от големите туроператори на българското Черноморие по тази схема, са доволни от престоя си, а амбицията на Министерството на туризма е да се запази тази позиция на страната на туристическия пазар устойчива и през следващите години. Това се разбра от думите на министър Николина Ангелкова пред радио "Дарик".

Започва дебат с работещите в сектора за регулирането на ол инклузива и съсдаването на обща рамка за нивото на услугата, каза Ангелкова. "На база на анкетните карти на големите туроператори ще насочим усулията към това, което се търси, за да задържим ръста устойчив", допълни тя. Министърът посочи, че най-големият брой оплаквания на туристи са именно върху качеството на ол инклузива, но в същото време подчерта, че проверките не са показали драстични нарушения. 85% от анкетите на чуждите оператори показват, че туристите са доволни, допълни тя.

Прогнозите ни показват, че ще посрещнем между 4.8 и 5 млн. чуждестранни туристи през този летен сезон, което ще бъде рекорд, каза Ангелкова.

Сред големите курорти с най-голям ръст на туристите е Слънчев бряг, каза Ангелкова. Запитана дали инцидентът със стрелбата, при която един човек загина, а осъдения за наркоразпространение Димитър Желязков - Очите, беше тежко ранен, се е отразил на постиженията на курорта, Ангелкова отговори: "Това се случва навсякъде. За съжаление прекалено много тук се вдигна нивото на тази новина."

Втори по ръст на туристите е курортът Златните пясъци, трети е Албена, а след тях се нареждат Дюни и Елените, каза Ангелкова.

Това лято се наблюдава завръщане на туристите от Франция, Полша, Чехия, Унгария и се запазва интересът от традиционните големи пазари за българския туризъм като Румъния, Германия, Великобритания, Израел , съобщи министърът. Увеличението на руските туристи е с 20-30 на сто на фона на спад на пътуванията от Русия.

В същото време Ангелкова изрази надеждата България да се наложи и като целогодишна дестинация. Тя припомни, че през миналия зимен сезон увеличението на туристите беше с 4.5% до 1.2 млн. души и изрази надеждата тенденцията да продължи и през предстоящата зима.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 26.04   1336 г. – Франческо Петрарка изкачва връх Ванту – символичен рожден ден на алпинизма. 1802 г. – Наполеон Бонапарт подписва обща амнистия, която позволява...