Основно с летен и зимен туризъм се представя България на туристическата борса IMTM в Израел.
В рамките на два дни - 6 и 7 февруари, гостите ще могат да разгледат предложенията на десетки страни. През миналата година в събитието са участвали 1780 изложителя от 58 държави, а посетителите са били над 27 хил. души, от които 16 800 професионална публика, съобщава Министерството на туризма.
България се представя с информационен щанд от близо 50 кв.м, като поставя акцент върху морския и зимния туризъм, защото това било най-търсено от местните туристи. Показват се и възможностите за балнеолечение, което често се избирали като допълнителна услуга през последните години.
Професионалистите и любителите, които посещават форума, ще могат да се запознаят и с културно-познавателните турове и пътуванията с цел развлечение, които България предлага.
Тази година заедно с Министерството на туризма на щанда се представят общини и фирми, като интересът нараства спрямо година по-рано, посочва министерството.
Израел е сред водещите пазари в туристическите посещенията на чужденци в България и се нарежда на 12-о място за миналата година. През 2017 г. повече от 200 хил. израелски туристи са пътували до България, като се отбелязва ръст от 13.7% спрямо година по-рано, сочат данните на ведомството.