До края на годината ще има нов ред в рекламата на София, гарантира главният архитект на столицата Петър Диков.
Столичният Общински съвет одобри правилата за провеждане на конкурси за отдаването под наем на части от имотите публична общинска собственост за разполагането на рекламните елементи в София. Столицата ще бъде изчистена от незаконно разположените реклами и рекламните фирми ще участват в конкурсите отново.
Конкурсите за поставяне на рекламни елементи в София ще започнат до края на юни. До 1 октомври те ще са приключили, информира Standartnews.bg.
Фирмите, които участват в надпреварата, трябва да имат приход от външна реклама за последните три години общо от 3 милиона лева. Условие е също да имат договори за осъществяване на рекламна дейност за последните пет години. Това ще бъде гаранция, че в конкурсите ще участват реални дружества, обясниха общинарите.
Целта на общинарите е да се въведе ред в тази печеливша за общината дейност и да се повишат многократно печалбите в бюджета от нея, информира БНР.