КИА Моторс обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за февруари 2015 г. възлизат на 208 700 броя. С това компанията регистрира 0% изменение в продажбите за изминалия месец в сравнение със същия месец на миналата година.
През изминалия месец глобалните продажби на КИА са се увеличили с 5,8%, достигайки 48 239 броя в Северна Америка, 3,3% ръст в Китай с реализирани 47 211 броя и 1,2% ръст на корейския пазар с 35 405 продадени автомобили.
Общо за двата месеца на 2015 г. глобалните продажби на КИА са се увеличили с 1%, достигайки 420 891 броя. Северна Америка и Корея регистрират ръст в продажбите съответно с 4,3% (90 233 броя) и 4,5% (72 072 броя).
Бестселърът на КИА за февруари е представителят в Б-сегмента КИА Рио (известен под името К2 в Китай) с общо 32 719 продадени единици. КИА Черато (известен още като Форте или К3 на някои пазари) заема втора позиция с реализирани 28 711 броя, следван от компактния CUV Спортидж с 27 128 броя. Четвъртото място е отредено за елегантната лимузина Оптима с реализирани 17 721 единици. На 5-та позиция се подрежда КИА Соренто с регистрирани 14 280 продажби.