Димитър Маргаритов: "Сигнал от един потребител помага за решаването на казус, който може да засегне по-широк кръг граждани"

28.09.2017 | 17:30
по статията работи: econ.bg
Според Маргаритов приемната във Враца е постигнала удовлетворителен резултат, тъй като е предоставила възможност на хората да споделят потребителски проблеми
Димитър Маргаритов: "Сигнал от един потребител помага за решаването на казус, който може да засегне по-широк кръг граждани"
Снимка: Пресцентър на КЗК

Все още като че ли гражданите изпитват неудобства, свързани с дефектни телекомуникационни устройства, електро- и битови уреди и невъзможността на търговците да окажат съдействие – да извършат ремонт или да проявят добра практика като възстановят заплатените средства за дефектната стока. Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов при провеждането на приемна за гражданите във Враца. 

„Имаше и оплаквания, свързани с некоректни реклами и с т. нар. непоискани търговски съобщенияот мобилните оператори, на каквито често жертва стават възрастните и заплащат за тях цена, без да е поискали услуга. Това е сериозно нарушение, на което ние ще обърнем специално внимание. Ако, както и считам, произнасянията ни бъдат в посока нелоялна търговска практика, тогава ще предпазим един доста голям кръг от потребители, които може би сега също са засегнати от това нарушение“, каза още Маргаритов при обобщаването на поставените от гражданите въпроси по време на приемната. „Хубавото е, че приключването на такива нарушенияслед нашите произнасяния за наличието и забраната на нелоялни търговски практики ще бъде от полза, както за тези потребители, които дойдоха тук, така и за доста голям кръг, които не са дошли при нас“, добави председателят. 

Според Маргаритов приемната във Враца е постигнала удовлетворителен резултат, тъй като е предоставила възможност на хората да споделят потребителски проблеми, да получат съвет и да се убедят, че намесата на институцията ще постигне положителен за тях резултат. 

„Интересът беше доста засилен. Сега е нашата отговорност да работим по казусите, които споделиха с нас хората. Предполагам нашите бързи и навременни действия и произнасяния във връзка с тези оплаквания ще имат ефект и върху по-широк кръг потребители“, коментира Маргаритов. „Оценявам тази инициатива като успешна и считам, че трябва да бъде развита и занапред във всички региони на страната, където хората да дойдат и да обяснят какъв потребителски проблем имат и да се създаде основателно впечатление у обществото, че има институции, които са готови да реагират ефективно и ефикасно на проблемите на хората“, каза в заключение председателят. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 13.11   615 г. – Започва понтификатът на папа Адеодат I. 1002 г. – С благословията на крал Етелред II се извършва масово убийство на датчани, живеещи в Англия. 1775...