Част от тинейджърите в САЩ започва мигрират от Facebook към други социални медии, сочи последното проучване на щатския център за анализи Pew.
Кое е това, което Facebook притежава, а Twitter, Instagram и другите социални медии не?
„Родителите“, отговаря Шарън Бикъндоу, съветник в American Heritage School в Плантейшън. „И смятам, че те (тинейджърите) мислят, че е по-лесно просто да tweet-неш нещо и да натиснеш бутона за изпращане.
От проучването се разбира още, че подрастващите американци споделят повече информация в социалните сайтове, отколкото в миналото. Те обаче не били притеснени от хората, които имали достъп до данните им.
Вместо това за спада на интереса си към Facebook тинейджърите обвинявали прекалено големия брой възрастни, които нахлували в интернет пространството им. Те намирали за стресиращо, че трябва непрекъснато да се тревожат за малките детайли в управлението на профилите си, в които трябвало да се поддържа добра репутация за пред възрастните.
„Twitter просто ви позволява да напишете малко съобщение.. което директно носи желаното послание“, коментира Шон Хъмфрис, 21-годишен студент от колежа по наказателно право в Санта Фе. „А споделянето на снимки (в Instagram) показват много повече от писания текст“.
Резултатите от проучването на Pew показват, че спадът в използването на Facebook може да се окаже лоша новина за бизнес, който разчита на директната комуникация между потребителите, коментират от щатския сайт Alligator.