Автомобилната компания BMW пусна социална реклама, в която напомня на мексиканските жени шофьори за опасностите от гримиране по време на шофиране, съобщава Jalopnik.com.
Повод за рекламата е статистиката за пътнотранспортните произшествия в Мексико, според която 22% от катастрофите с участието на жени стават заради едновременното шофиране и гримиране.
За по-голяма нагледност, авторите на рекламата монтират въздушни възглавници в дозаторите за сапун в обществена дамска тоалетна. Когато представителка на нежния пол се приближи към огледалото, за
да оправи грима или прическата си, въздушната възглавница се изстрелва внезапно и шумно.
Надписът върху обезопасителното средство гласи: "За всяко нещо си има място. Или се гримирай, или карай".
Вижте идейната реклама при колегите от Insmarket.bg.