Годината не е никак лека за популярната верига за бързо хранене McDonald's. Освен, че корпорацията не успя да оправдае очакванията на Уолстрийт и отбеляза тримесечието с понижени приходи, ръководните лица на компанията прогнозират и тежки идни месеци. Причина за това е очакваното стягане на кесиите на американците, съобщава „Business Insider”.
Koгато към всичко това добавим и доста силна конкуренция в лицето на Wendy's, Panera Bread и Chipotle, които акумулират все повече фен база, вече си говорим за нужда от радикални мерки.
И такива има, в точно три стъпки за връщане на клиентската маса. Става дума именно за...
Увеличение на закуската
Промоциите около закуски са един от най-ключовите маркетинг подходи на веригите за бързо хранене. McDonald's има доста добри позиции в този сегмент, затова просто е взето решението той да се доошлайфа. Така имаме нови продукти в менюто за закуска, както и удължаване на времетраенето на промоциите, заложени в него.
Включване на нови, по-скъпи и котиращи се продукти в менютата
Смуутита, McWrap сандвичи, и какво ли не друго. Колкото повече продукти са включени в менюта с намалена обща цена, толкова по-привлекателно за потребителите.
Ремонт на сградите
Може би е по-добре да се използва думата „редизайн“. Огромна част от заведенията ще бъдат обект на внимателен и обширен реновационен процес. Интериорът ще залага на по-приглушени и приятно за окото цветове, както и форми и фигури според текущите модни тенденции. Стандартното жълто и червено вече е овехтяло в лицето на повечето консуматори.
Дали McDonald's ще успее да възстанови силните си позиции на пазара, предстои да се види. Във всички случаи реформите в политиката и каталога на корпорацията са пътят към успеха.