Каним туристи с пластмасови чаши и изкуствени рози

01.03.2011 | 11:55
по статията работи:
Южното Черноморие отсъства в държавната реклама
Каним туристи с пластмасови чаши и изкуствени рози

Южното Черноморие привлече вниманието на водещи европейски туристически компании, коментира при завръщането си от Белград председателят на Алианса на туризма в югоизточния регион (АТЮР) Мария Инджова. Тя беше в сръбската столица като част от българската делегация, която представи страната ни по време на международна туристическа борса през миналата седмица.

Според Инджова от изложбените щандове на Хърватска, Южна Африка, Египет, Гърция, Сърбия, Македония, Черна гора и Италия са били излъчени силни сигнали за край на икономическата криза в бранша.

Представителите на АТЮР осъществиха истински пробив с установяването на сериозни контакти с туроператорски компании от ЮАР. Пратениците на африканската страна са били привлечени от потенциала, който притежават курортите Южното Черноморие и най-вече от спокойствието и непознатите исторически паметници.

Възможностите за туризъм в България бяха представени от Созопол и Несебър, от Варна, София, пет туристически агенции и ресорното министерство.

Като пропуск Мария Инджова посочи липсата на самостоятелни рекламни материали на община Бургас и Бургаска област, както и обидно оскъдния асортимент от сувенири на българския щанд виното се е сервирало в пластамасови чаши, а розите във вазите са били изкуствени, разказаха от алианса.

От община Созопол са използвали максимално дадената им възможност да подаряват на участниците в борсата мултимедийни дискове с информация за миналогодишния Балкански кулинарен конкурс, част от чиито прояви се провеждаха и в древната Аполония. Мултимедийният продукт презентира освен всичко и Община Бургас, Община Царево, Ахтопол и Резово.

От АТЮР смятат, че е недопустимо Южното Черноморие, със своята най-голямата леглова база и общо 111 плажни ивици, да отсъства от рекламата на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма за сметка на Варна.

Според известната бургаска дизайнерка е много вероятно на предстоящите международни туристически борси в Берлин, Москва и Букурещ регион Бургас отново да не бъде рекламиран самостоятелно от щанда на ресорното министерство.
Инджова не скри възхищението си от това, че представителите на сръбския регион около град Димитровград са се представили като българи с български народни носии.

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 25.11   1120 г. – Белия кораб потъва близо до Нормандския бряг. 1667 г. – Опустошително земетресение в Кавказ причинява смъртта на 80 хил. души. 1741 г. – С...