Китайската медийна индустрия ще достигне стойност от 460 млрд. долара до 2020 г.

25.06.2018 | 14:40
по статията работи: econ.bg
Стойността на сектора е нараснала с 16.6% до 1.9 трилиона юана през 2017 г, показват още данните в доклада
Китайската медийна индустрия ще достигне стойност от 460 млрд. долара до 2020 г.
Снимка: под лиценза на creative commons

Пазарната стойност на китайската медийна индустрия се очаква да достигне 3 трилиона юана (460 милиарда долара) до 2020 г, сочи доклад на престижния университет „Цинхуа".

Стойността на сектора е нараснала с 16.6% до 1.9 трилиона юана през 2017 г, показват още данните в доклада.

„Заедно с по-нататъшното интегриране на традиционните медии и интернет, индустрията се превръща във важна част от дигиталната икономика на страната", казва професор Цуей Баогуо към университета. Той добавя, че китайските потребителите днес харчат повече за медийно и културно съдържание. Онези, които плащат за онлайн съдържание са готови да похарчат повече за идолите си и това явление ще е двигател на растежа на медийната индустрия в бъдеще, се анализира още в доклада.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 13.12   1294 г. – Папа Целестин V абдикира от папството, което е първият случай на абдикация на папа в историята на католицизма. 1519 г. – Експедицията на Фернандо...