Ръст от 20% е отбелязал секторът на колективното пазаруване у нас през 2013 г. Това става ясно от данните на трите най-големи агрегатора на оферти за групово пазаруване.
Наблюдава се над 50% ръст в плащанията с кредитни карти, въпреки че все още предпочитания метод за плащане остава Easypay.
Най-купувани са туристическите оферти, като те представляват от 65 до 70% от всички продажби. Преобладават продадените ваучери за почивки в България, следвани от тези в Гърция.
На второ място по продажби са офертите от категория красота, които включват предложения за маникюр, фризьорски услуги, козметика и други.
"Възходящата тенденция от миналата година се запазва и през първите месеци на 2014 г. и аз очаквам ръстът от 20% да се запази и през този период. Според мен причините за това са в реалната
добавена стойност, която потребителите получават от сайтове като нашия и фактът, че през отминалата година сме успели да им спестим сумата от 18 млн. лв. е достатъчно показателен”, обяснява
Теодор Кафеджиев, собственик на агрегатор на оферти за колективно пазаруване.
Проверка на трафика в агрегаторите на оферти за групово пазаруване показва, че интересът към този тип платформи се увеличава значително с наближаването на празници, когато най-активно се пазаруват ваучери за почивки.