През април компанията ще представи и нова услуга за "уеб кредитиране". През първия период от въвеждането й, тя ще бъде достъпна само за търговци. Те ще могат да подават получените при тях заявления за кредитни карти чрез интернет и да проверяват състоянието им в реално време. Тази услуга ще направи времето за одобрение на постъпили заявления още по-кратко.
През април ще бъде представен и клиентски уеб сайт на EuroLine. В него притежателите на EuroLine ще могат да намират най-актуалния списък с търговски партньори на EuroLine в цялата страна, както и да правят справки за ползването на картата. В сайта ще могат и да се попълват заявления за получаване на EuroLine кредитна карта и да се получава своевременно отговор от компанията.
"Наша основна цел е да осигурим висококачествени услуги за клиентите си" - казва Филипос Караманолис, Изпълнителен директор на Бългериън Ритейл Сървисиз. "Ние се възползваме от предимството, което ни дава лидерският опит на EFG Eurobank на силно конкурентен пазар, какъвто е гръцкият, като въвеждаме нови услуги и нов подход към българските потребители."
От представянето на EuroLine в България, пазарът на кредитни карти се е разширил значително. В момента повече от 75 000 българи притежават EuroLine. Картата осигурява лесното заплащане на повече от 50 вида стоки и услуги в повече от 1600 търговски обекта в 75 града в България. Транзакциите, направени с EuroLine през първата активна година на картата в България надхвърлят 60 млн. лева.
"Избрахме да започнем работа в България, защото оценихме, че българският пазар на кредитни карти има огромен потенциал за развитие през следващите години. Щастливи сме, че EuroLine е един от основните фактори за това развитие", казва г-н Караманолис. "Не сме изненадани от интереса към EuroLine, защото този продукт е изцяло ориентиран към клиенти и е създаден с цел да направи живота на хората по-лек. В най-натоварените дни от работата ни през изминалата година всяка минута поне двама души подаваха заявление за EuroLine в магазините из цялата страна. Очакваме през следващите години пазарът да запази същия темп на растеж", допълва г-н Караманолис.
BRS разработва и собствена мрежа от търговски партньори и в момента държи около 24% дял от инсталираните ПОС терминали (терминал за разплащане на мястото на продажба). BRS има повече инсталирани ПОС терминали в България през последната година от всички останали компании.
Кредитна карта EuroLine е небанкова карта, която се издава от Бългериън Ритйл Сървисиз (BRS), дъщерно дружество на EFG Eurobank Ergsias. Eurobank е лидер на пазара на кредитни карти в Гърция с повече от 1,6 млн. издадени карти. В момента EFG Eurobank разширява присъствието си на Балканите. Банката притежава 92% от Пощенска банка в България, 53% от Banc Post в Румъния, 91% от EFG Eurobank Beograd в Сърбия и 100% от Eurocredit Retail Services в Кипър.