Вече 7 дни липса на интернет връзка причинява неудобства на пациентите от София, които по различни поводи посещават Столичната здравноосигурителна каса. Хората не могат да бъдат обслужени, тъй като още в петък – 22 декември, последния работен ден преди Коледа, е бил прекъснат кабел на Българската телекомуникационна компания (БТК) - доставчик на Интернет за НЗОК.
Повредата води до това, че районната здравноосигурителна каса – София град, няма достъп до общите информационни ресурси на НЗОК.
Днес, 7 дни след аварията от Националната здравноосигурителна каса поднасят своите извинения на пациентите. Работи се по отстраняване на проблема, съвместно с БТК, още от момента на констатирането му, казват от НЗОК.
Тъй като повредата е сериозна, НЗОК не би могла да се ангажира със срок за възстановяване на връзката със Столичната каса.