Компанията "Български пощи" е направила специална проверка в пощенски клон в София след сигнал на Econ.bg за некоректни практики от страна на пощенски служител.
Припомняме ви случая за новата и "по-рационална" система за разнасяне на колетите, която измисли пощальонка в столичния квартал "Враждебна". Преди около месец жената реши да претупа служебните си ангажименти и вместо да предаде колет лично на получателите, за което й се плаща, хвърли пощата директно в двора на хората.
От дружеството са разгледали сигнала и ни изпратиха официално становище, в което се казва, че пратката e "неправомерно доставена в двора на получателя".
Отговор след сигнал на Econ.bg
„За допуснатата основателна рекламация, на пощенски раздаавач от ПС 39 е наложена санкция", пише в официалното писмо на дружеството, адресирано до кореспондента на Econ.bg в Лондон Апостол Апостолов, който е изпращач на въпросната пратка. В документа не се споменава конкретно видът на санкцията.
-----------------------------------
Ние от Econ.bg считаме, че обслужването в България не е на нужното ниво. Промяната трябва да започне от нас, обикновените потребители - необходимо е винаги да търсим правата си, дори да става въпрос за подобни на горния, наглед безобидни случаи на проявено неуважение към клиента. Защото докато има институции и компании, които си мислят, че безнаказано могат да ни разиграват и заблуждават, да ни предлагат некачествени услуги и стоки с изтекъл срок на годност, да не изпълняват в срок задълженията си, да ни возят в стари автобуси, преминали фиктивен технически преглед... и още, и още... - дотогава най-големите губещи от неосъзнаването на собствените ни права като потребители и от мълчанието и подминаването на дребните детайли в обслужването ще сме самите ние.
Бихте могли да ни сигнализирате за нередности, с които сте се сблъскали, на електронната ни поща portal@ced.bg . Ще се опитаме да съдействаме за разрешаването им.