*Информация на партньор на Econ.bg
Мебелни салони Aiko официално представиха пред журналисти новото си лого и цялостната концепция за ребрандиране на марката. Обявяването на новата корпоративна визия e финалната фаза от 3-годишен процес по промяна на цялостната концепцията за предлагане на мебели на марката. Разширеното портфолио (шоурумите предлагат не само мебели, но и цялостни интериорни решения, аксесоари, текстил и други) и увеличената гама услуги с добавена стойност подобряват значително пазарните позиции на компанията и водят до необходимостта от промяна на логото и цялостния имидж на мебелни салони Aiko.
За новата си визия компанията преминава към по-динамичните и контрастни червен, бял и черен цвят, които отразяват развитието и плановете за разрастване на Aiko в последните години. С това се избягва студения син цвят и характерното за дисконтовите концепции жълто. В графично отношение е избран изчистен, семпъл и лесен за възприемане дизайн. В допълнение преминаването от кирилица на латиница универсализира логото и отваря компанията към международните пазари.
Мебелни салони Aiko е българска компания с 18 годишна история и утвърдени позиции в сектора на търговията с мебели. През последните 3 години с динамичното разширяването на порфолиото от стоки и услуги компанията успява да утвърди пазарното си лидерство. Към момента пазарният й дял за София е 22%**, с отчетен 7 процентни пункта ръст за периода 2008 - 2011 г. 58%** е делът на компанията на другия локален пазар, на който присъства - Стара Загора.
Въпреки кризата в сектора, която значително променя потреблението на мебели и аксесоари за дома, компанията запазва стабилното си представяне на пазара. за За последните 2 години новооткритите работни места са 80, а с предстоящото откриване на магазин в Бургас ще станат 160. С това общият брой служители става 374. В периода 2008 - 2011 г. инвестициите, свързани с Мебелни салони Aiko възлизат на 65 млн. лева общо.
Мебелни салони Aiko следва политика на стабилно и постоянно разрастване - след двата магазина в София, през 2009 година веригата открива шоурум в Стара Загора, а следващия месец предстои официално откриване на най-новия магазин - мебелен салон в град Бургас.
Като част от своята политика за постоянно подобряване на нивото на обслужване и разширяване на гамата от предлагани услуги, мебелни салони Aiko стартират и специална програма за лоялни клиенти Аiko Family Club. Програмата ще следи и регистрира не само стойностното изражение на осъществените покупки на даден клиент, но също така ще създаде профил на клиента, който ще подпомогне разработването на специални маркетингови активности, насочени към нуждите и интересите му. Клиентите ще имат възможност да натрупват оборот чрез покупките си и при достигане на определена сума да ползват процентни отстъпки при нови покупки.
**Собствени данни на компанията