Мебелни салони Aiko представиха новото си лого и цялостната концепция за ребрандиране на марката*

30.05.2011 | 16:29
по статията работи:
Въпреки кризата в сектора, която значително променя потреблението на мебели и аксесоари за дома, компанията запазва стабилното си представяне на пазара
Мебелни салони Aiko представиха новото си лого и цялостната концепция за ребрандиране на марката*

*Информация на партньор на Econ.bg

Мебелни салони Aiko официално представиха пред журналисти новото си лого и цялостната концепция за ребрандиране на марката. Обявяването на новата корпоративна визия e финалната фаза от 3-годишен процес по промяна на цялостната концепцията за предлагане на мебели на марката. Разширеното портфолио (шоурумите предлагат не само мебели, но и цялостни интериорни решения, аксесоари, текстил и други) и увеличената гама услуги с добавена стойност подобряват значително пазарните позиции на компанията и водят до необходимостта от промяна на логото и цялостния имидж на мебелни салони Aiko.

За новата си визия компанията преминава към по-динамичните и контрастни червен, бял и черен цвят, които отразяват развитието и плановете за разрастване на Aiko в последните години. С това се избягва студения син цвят и характерното за дисконтовите концепции жълто. В графично отношение е избран изчистен, семпъл и лесен за възприемане дизайн. В допълнение преминаването от кирилица на латиница универсализира логото и отваря компанията към международните пазари.

aiko02_800

Мебелни салони Aiko е българска компания с 18 годишна история и утвърдени позиции в сектора на търговията с мебели. През последните 3 години с динамичното разширяването на порфолиото от стоки и услуги компанията успява да утвърди пазарното си лидерство. Към момента пазарният й дял за София е 22%**, с отчетен 7 процентни пункта ръст за периода 2008 - 2011 г. 58%** е делът на компанията на другия локален пазар, на който присъства - Стара Загора.

Въпреки кризата в сектора, която значително променя потреблението на мебели и аксесоари за дома, компанията запазва стабилното си представяне на пазара. за За последните 2 години новооткритите работни места са 80, а с предстоящото откриване на магазин в Бургас ще станат 160. С това общият брой служители става 374. В периода 2008 - 2011 г. инвестициите, свързани с Мебелни салони Aiko възлизат на 65 млн. лева общо.

Мебелни салони Aiko следва политика на стабилно и постоянно разрастване - след двата магазина в София, през 2009 година веригата открива шоурум в Стара Загора, а следващия месец предстои официално откриване на най-новия магазин - мебелен салон в град Бургас.

aiko03_800

Като част от своята политика за постоянно подобряване на нивото на обслужване и разширяване на гамата от предлагани услуги, мебелни салони Aiko стартират и специална програма за лоялни клиенти Аiko Family Club. Програмата ще следи и регистрира не само стойностното изражение на осъществените покупки на даден клиент, но също така ще създаде профил на клиента, който ще подпомогне разработването на специални маркетингови активности, насочени към нуждите и интересите му. Клиентите ще имат възможност да натрупват оборот чрез покупките си и при достигане на определена сума да ползват процентни отстъпки при нови покупки.

**Собствени данни на компанията

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...