Над 50% намаляване на разходите по издаване на фактури отчитат от "Петрол" АД. Положителният резултат е следствие от внедряването на решението за електронно фактуриране eFaktura.bg. Ползите от преминаването към изцяло електронно фактуриране не се изчерпват само с драстичното намаляване на разходите, свързани с процеса на фактуриране.
Според Станислав Николаев, финансов директор в „Петрол“ АД, „електронната фактура е много по-сигурен метод за изпращане и получаване на счетоводни документи от традиционните начини“. По отношение на бързината фирмата отчита по-бърза обработка на данните, което води до оптимизация на работните процеси. „Реализирахме по-сигурен, ефективен и бърз начин за доставка на издадените от дружеството ни документи (фактури, лихвени листа, уведомителни писма за прихващане и др.) до нашите клиенти“, добавя Николаев.
За дружеството е от полза наличието на електронен архив, който спестява ангажиментите по обособяване и управление на хартиени документи. От „Петрол“ признават, че са срещнали известно недоверие у клиентите във връзка с преминаването към електронни фактури. То обаче бързо отминало и промяната била оценена като положителна, в резултат на което се подобрила комуникацията между фирмата и клиентите ѝ.
Относно изборът на eFaktura.bg като предпочитано решение за електронно фактуриране, от „Петрол“ са категорични, че това е платформата, която осигурява оптимална гъвкавост и съобразяване с нуждите на издателя на фактури. На избора е повлиял и имиджа на „БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ“ като доставчик на ИТ решения с доказан опит и професионализъм.
Повече за възможностите за електронно фактуриране можете да научите на www.efaktura.bg.
*Информация на партньор на Econ.bg