Най-популярните американски търговски марки намаляват стойността си

29.07.2006 | 15:56
по статията работи: econ.bg
Interbrand изготви класация на най-скъпите брендове в света, според която най-скъпата марка е Coca-Cola

Някои от най-популярните търговски марки на американски корпорации губят стойността си, съобщава руското издание Взгляд, цитирайки класация на Interbrand. Според данните, търговската марка на американската компания Coca-Cola е поевтиняла с 525 млн. долара и стойността й вече се изчислява на 67 млрд. долара. Брандът Coca-Cola оглавява класацията, а втората най-скъпа марка в света е на софтуерната компания Microsoft. Стойността й е 59,9 млрд. долара или с около 5% по-евтино в сравнение с 2005 година. Третото място заема IBM, която увеличава стойността си до 56,2 млрд. долара. Според класацията, само две марки от челната петорка са повишили стойността си.

Намаление на стойността на брандовете отчитат известните компании Kodak, Dell, Ford и други. За разлика от тях, маркетинговите усилия на европейските и азиатски мениджъри поддържат и увеличават стабилно нивото на брандовете.

Google пък е компанията, която отбеляза най-стабилен ръст през тази година. Стойността на бренда се повишава с  46% до 12,3 млрд. долара.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 27.12   537 г. – В присъствието на император Юстиниан I тържествено е осветена новата църква Света София в Константинопол. 1703 г. – Подписан е Метуенския договор...