Британското издание Auto Express състави потребителски рейтинг на най-неудачните автомобили, продавани на територията на страната за последните 25 години, информира Insmarket.bg.
Третото място в антикласацията бе заето от Mitsubishi Carisma, излязла от сборка през 1995 г. Автомобил с такова име предполага да е елегантен и запомнящ се, обаче на купувачите бе предложен неизвестен кавър на Ford Mondeo. По оценка на маркетолози, моделът не постигна идеята на японските производители да привлекат европейски клиенти. Въпреки това, автомобилът е интуитивен и надежден, което му донесе популярност.
Снимка: Wikimedia Commons
Второто място в класацията с пада на Daihatsu Move от1997 год. Рекламата на тази кола гласеше: „Необичайна отвън, умна отвътре“. Клиентите обаче се спираха само до екстериора, който действително беше доста странен, и предпочитаха други компактни автомобили. Експертите на изданието отбелязват, че въпреки грозния си вид, автомобилът е евтин и надежден.
Снимка: Wikimedia Commons
Кой е победителят в антикласацията и кои са останалите безумни предложения на автомобилната индустрия през последните години – вижте в Insmarket.bg