На кръговото кръстовище на автомагистрала "Тракия" край Стара Загора е въведена временна организация на движението. Това се налага заради изграждането на ново съоръжение, което ще свързва пътищата към Стара Загора и Хасково, информира БГНЕС.
В края на аутобана започна премахването на кръговото кръстовище, за да може над магистралата да премине пътят Стара Загора-Хасково. Това ще стане чрез изграждането на четириотворна естакада. Строителите работят по пътния възел, без да се спира движението.
Припомняме ви, че в момента се строи остатъкът от магистралата до Карнобат.
Над 1/3 от отсечката Стара Загора - Нова Загора (лот 2 - бел.ред.) е асфалтирана и предстои да бъде добавен износващия слой. В момента се работи по възстановяване на напоителните системи, които 22 години са били занемарени и сега създават проблем при изграждането на лот 4 стана ясно в началото на месец август.
На отиване към морето до 30 юни 2012 г. ще се стига по автомагистрала "Тракия" поне до град Ямбол. Това обеща преди седмица министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев. Той добави, че гръцката компания "Актор", която строи участъка от Нова Загора до Ямбол (лот 3 - бел.ред.), обещала да е готова с работата си 3 месеца предварително.
Проектът за заблатените участъци по лот 4 (Ямбол-Карнобат - бел.ред.) . Очаква се одобрение от управляващия орган по Оперативната програма "Транспорт". Веднага след одобрението на проекта, още на другия ден ще започне отделна обществена поръчка само за мочурливите, заблатени и преовлажнени почви. Надяваме се да имаме достатъчно ниски пазарни цени и кратки срокове, за да можем да решим проблема, коментира министър Плевнелиев.
В средата на месец юни стана ясно, че участъкът от Ямбол до Карнобат ще се оскъпи заради наличие на подпочвени води. Тогава зам.-министърът на регионалното развитие и благоустройството Георги Прегьов обясни, че проектът със сигурност ще се оскъпи, без да посочва с колко