Около 40% от превозвачите - в сивия сектор

28.06.2011 | 10:37
по статията работи:
Едва около 10% от превозвачите са обединени в браншови организации, обяви Красимир Лалов
Около 40% от превозвачите - в сивия сектор

Едва около 10% от превозвачите са обединени в браншови организации. Това каза в интервю за Агенция "Фокус" Красимир Лалов, заместник-председател на Националното сдружение на българските превозвачи.

40% от превозвачите се намират в сивия сектор. От останалите 50 - 55% (защото никой не знае колко са превозвачите в България, тъй като никой не знае колко са автобусите в България, колко са товарните камиони... никой нищо не знае) - за жалост има регистрирани и на частни лица 3000 автобуса и около 20 000 прицепа... Така че, ако сложим една относителна цифра, в браншови организации са обединени само 10%, стана ясно от думите на експерта.

Идеята на едни приближени към сегашната власт браншовици да обсебят и браншовото движение звучи малко грубо. Това каза още заместник-председателят на Националното сдружение на българските превозвачи.

По отношение на намеренията за транспортна камара, той коментира: Знам за някакви намерения да се направи нещо такова, но мисля, че това ще ни върне към една фаза в късния социализъм, където имаше член 1 в Конституцията, където има ръководна роля партията.

Що се отнася очакванията му за готвените промени в законите, свързани с безопасността на превозите, за които ще работи междуведомствена група, Лалов коментира, че ще се случи абсолютно същото, което се случи и предишния път - скандал. Той допълни, че няма идея какво прелицензиране се готви.

От 12 години се готви закон за бранша коментира още Лалов. По думите му има неща, които транспортният бранш може да контролира и да се самоконтролира, но има неща, които в цял свят са тотална отговорност на държавата: И не може нещата да им се прехвърлят току-така и толкова лесно. Да не забравяме най-вече, че от 12 години се готви закон за бранша. Няколко поредни народни събрания бягат като "дявол от тамян" от тази тема. Нека някой друг се замисли - дали е необходим закон за бранша и чак тогава да видим какво да му прехвърлим, как да му го прехвърлим, дали всичко може да му се прехвърли, коя част и т.н. Но след като по закон няма бранш, тогава кой на кого какво ще прехвърля? Аз поне знам поне четири редакции на този закон, всеки един със своя лобизъм участва в написването на подобен проект. Смятам, че нещата трябва да изскочат извън лобизма, и да застанем на принципни позиции.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 04.11   1429 г. – Арманяк-бургундска гражданска война: Жана д'Арк освобождава Сен Пиер льо Мутие. 1501 г. – Катерина Арагонска (по-късно първа съпруга на Хенри VIII)...